Před pár lety byl vynalezen edge-bug (edge = hrana, okraj; bug = chyba). Umožňuje hráčům padnout z jakékoliv výšky na tvrdý předmět bez zranění, ba dokonce vydání zvuku. Jak ale plyne z názvu, týká se pouze pádů na hrany objektů. Pokud stojíte na věži 100m vysoké a kolem věže je plochá pláň, skokem dolů se pravděpodobně i pohřbíte - edge bug v takových případech nepomáhá.
Jump-bug (jump = skok, bug = chyba). Výsledkem je pád bez zranění a nutnosti padnout na hranu. To znamená, že je možné padat na rovné plochy smrtelnými pády, bez zranění.
Jak na to: pád, skrčení se (držením klávesy), výskok v skrčení, pouštění skrčení v momentě dopadu.
Technika vyžaduje stabilní FPS (tak jako edge-bug) a přesné načasování. Celkově je podle xj.eu jednodušší než edge-bug. Pravděpodobnost úspěšnosti se ale snižuje s rostoucí výškou, což je přesný opak edge-bugu.
Aktuálně online návštěvníků:0Počet registrovaných členů:2039Nejnovější člen:sigraipse Rekordní počet online uživatelů:268 Graf návštěvnosti za posledních 24 hodin
Hi everybody! I was speculating whether or not anyone wishes to sign up with me as a cannabis and CBD product reviewer? I have already received a considerable amount of cbd products from most popular